Diskuse:Krizová intervence: Porovnání verzí
m (ke korektuře) |
(SHRNUTÍ) |
||
Řádek 4: | Řádek 4: | ||
Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces. | Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces. | ||
Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--[[Uživatel:DRobert|DRobert]] 26. 2. 2013, 05:14 (CET) | Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--[[Uživatel:DRobert|DRobert]] 26. 2. 2013, 05:14 (CET) | ||
+ | |||
+ | SHRNUTÍ | ||
+ | 1. Všimnout si a rozpoznat | ||
+ | |||
+ | 2. Vytvořit prostor (místo, čas, podmínky) | ||
+ | |||
+ | 3. Starat se, naslouchat, přijímat, nesnažit se pochopit úplně všechno |
Verze z 12. 3. 2015, 14:48
První odstavec "Možnosti krize na kurzu" příliš podsouvá nutnost předchozího traumatického zážitku. Konfrontace se smrtí je však obecným problémem. Právě u lidí, kteří doposud "žili v bavlnce" je simulovaná situace zdravotního (čti životního) ohrožení velmi silným podnětem. Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces. Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--DRobert 26. 2. 2013, 05:14 (CET)
SHRNUTÍ 1. Všimnout si a rozpoznat
2. Vytvořit prostor (místo, čas, podmínky)
3. Starat se, naslouchat, přijímat, nesnažit se pochopit úplně všechno