Diskuse:Krizová intervence
První odstavec "Možnosti krize na kurzu" příliš podsouvá nutnost předchozího traumatického zážitku. Konfrontace se smrtí je však obecným problémem. Právě u lidí, kteří doposud "žili v bavlnce" je simulovaná situace zdravotního (čti životního) ohrožení velmi silným podnětem. Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces. Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--DRobert 26. 2. 2013, 05:14 (CET)
Učitelé své studenty nejenom vzdělávají, ale taky je doprovázejí psychickým vývojem až do dospělosti. Dle průzkumů (1,2) se ukazuje, že přibližně 20% dětí ve škole trpí duševními problémy a z toho polovina se ani nedostane k jejich řešení. Učitelé mají přes intenzivní kontakt s dítětem jedinečnou možnost poznat, že se nachází v krizové situaci.