Diskuse:Krizová intervence: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
m (ke korektuře)
 
(https://upp.med.muni.cz/aktuality/zakladni-psychologicka-doporuceni-pro-verejnost-ve-stavu-nouze-koronavirus)
 
(Nejsou zobrazeny 3 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 4: Řádek 4:
 
Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces.
 
Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces.
 
Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--[[Uživatel:DRobert|DRobert]] 26. 2. 2013, 05:14 (CET)
 
Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--[[Uživatel:DRobert|DRobert]] 26. 2. 2013, 05:14 (CET)
 +
 +
 +
 +
Učitelé své studenty nejenom vzdělávají, ale taky je doprovázejí psychickým vývojem až do dospělosti. Dle průzkumů (1,2) se ukazuje, že přibližně 20% dětí ve škole trpí duševními problémy a z toho polovina se ani nedostane k jejich řešení. Učitelé mají přes intenzivní kontakt s dítětem jedinečnou možnost poznat, že se nachází v krizové situaci.
 +
 +
[http://www.blaznis-no-a.cz/prvni_pomoc.php#menu1_odkaz1 Jak tedy poznám, že se se studentem něco děje?]
 +
 +
 +
[https://upp.med.muni.cz/aktuality/zakladni-psychologicka-doporuceni-pro-verejnost-ve-stavu-nouze-koronavirus Zvládání panických stavů]

Aktuální verze z 20. 3. 2020, 07:14

ZPĚTNÝ ODKAZ NA INTRAWIKI

První odstavec "Možnosti krize na kurzu" příliš podsouvá nutnost předchozího traumatického zážitku. Konfrontace se smrtí je však obecným problémem. Právě u lidí, kteří doposud "žili v bavlnce" je simulovaná situace zdravotního (čti životního) ohrožení velmi silným podnětem. Naproti tomu zpracované osobní trauma člověka posílí, aby snáze vnímal simulaci pouze jako nácvikový proces. Stručně: Účastník nemusí mít nedávno zemřelého bráchu, aby se dostal do krize.--DRobert 26. 2. 2013, 05:14 (CET)


Učitelé své studenty nejenom vzdělávají, ale taky je doprovázejí psychickým vývojem až do dospělosti. Dle průzkumů (1,2) se ukazuje, že přibližně 20% dětí ve škole trpí duševními problémy a z toho polovina se ani nedostane k jejich řešení. Učitelé mají přes intenzivní kontakt s dítětem jedinečnou možnost poznat, že se nachází v krizové situaci.

Jak tedy poznám, že se se studentem něco děje?


Zvládání panických stavů