Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
m
 
Řádek 15: Řádek 15:
 
[[Kategorie:Obecně o výuce]]
 
[[Kategorie:Obecně o výuce]]
 
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]]
 
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]]
[[Kategorie:Bez korektury]]
 

Aktuální verze z 3. 5. 2013, 23:13

Tvorba scénáře, dramaturgie

Zážitek na kurzu =

nácvik
přerušení výkladu, zábava
emoční vrchol, stress

Počítat s přípravou, odezněním, rozborem

Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.

Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně

MUDr.Robert Pleskot