Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
(nastřel)
Řádek 1: Řádek 1:
 +
 +
 +
Tvorba scénáře, dramaturgie
 +
 +
Zážitek na kurzu =
 +
:nácvik
 +
:přerušení výkladu, zábava
 +
:emoční vrchol, stress
 +
 +
Počítat s přípravou, odezněním, rozborem
 +
 
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce.
 
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce.
  

Verze z 13. 12. 2011, 08:42


Tvorba scénáře, dramaturgie

Zážitek na kurzu =

nácvik
přerušení výkladu, zábava
emoční vrchol, stress

Počítat s přípravou, odezněním, rozborem

Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.

MUDr.Robert Pleskot