Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
(nastřel)
m
 
(Nejsou zobrazeny 2 mezilehlé verze od stejného uživatele.)
Řádek 1: Řádek 1:
 
 
 
Tvorba scénáře, dramaturgie
 
Tvorba scénáře, dramaturgie
  
Řádek 11: Řádek 9:
  
 
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce.
 
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce.
 +
 +
Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně
  
 
''MUDr.Robert Pleskot''
 
''MUDr.Robert Pleskot''
 
[[Kategorie:Obecně o výuce]]
 
[[Kategorie:Obecně o výuce]]
[[Kategorie:Bez korektury]]
+
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]]

Aktuální verze z 3. 5. 2013, 23:13

Tvorba scénáře, dramaturgie

Zážitek na kurzu =

nácvik
přerušení výkladu, zábava
emoční vrchol, stress

Počítat s přípravou, odezněním, rozborem

Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.

Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně

MUDr.Robert Pleskot