Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí
m |
|||
Řádek 15: | Řádek 15: | ||
[[Kategorie:Obecně o výuce]] | [[Kategorie:Obecně o výuce]] | ||
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]] | [[Kategorie:Zážitková pedagogika]] | ||
− |
Aktuální verze z 3. 5. 2013, 23:13
Tvorba scénáře, dramaturgie
Zážitek na kurzu =
- nácvik
- přerušení výkladu, zábava
- emoční vrchol, stress
Počítat s přípravou, odezněním, rozborem
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.
Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně
MUDr.Robert Pleskot