Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí
m |
m |
||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.) | |||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | |||
Tvorba scénáře, dramaturgie | Tvorba scénáře, dramaturgie | ||
Řádek 10: | Řádek 9: | ||
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce. | Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce. | ||
+ | |||
+ | Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně | ||
''MUDr.Robert Pleskot'' | ''MUDr.Robert Pleskot'' | ||
[[Kategorie:Obecně o výuce]] | [[Kategorie:Obecně o výuce]] | ||
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]] | [[Kategorie:Zážitková pedagogika]] | ||
− |
Aktuální verze z 3. 5. 2013, 23:13
Tvorba scénáře, dramaturgie
Zážitek na kurzu =
- nácvik
- přerušení výkladu, zábava
- emoční vrchol, stress
Počítat s přípravou, odezněním, rozborem
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.
Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně
MUDr.Robert Pleskot