Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
(odkaz)
 
m
 
(Nejsou zobrazeny 4 mezilehlé verze od 2 dalších uživatelů.)
Řádek 1: Řádek 1:
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. Jednotlivé [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce
+
Tvorba scénáře, dramaturgie
 +
 
 +
Zážitek na kurzu =
 +
:nácvik
 +
:přerušení výkladu, zábava
 +
:emoční vrchol, stress
 +
 
 +
Počítat s přípravou, odezněním, rozborem
 +
 
 +
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její  '''emoční i odbornou''' náročnost. [[Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací]] jsou popsány na této stránce.
 +
 
 +
Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně
 +
 
 +
''MUDr.Robert Pleskot''
 +
[[Kategorie:Obecně o výuce]]
 +
[[Kategorie:Zážitková pedagogika]]

Aktuální verze z 3. 5. 2013, 23:13

Tvorba scénáře, dramaturgie

Zážitek na kurzu =

nácvik
přerušení výkladu, zábava
emoční vrchol, stress

Počítat s přípravou, odezněním, rozborem

Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.

Množství chyb - žádná je špatně, moc jich je taky špatně

MUDr.Robert Pleskot