Dramaturgie zážitku: Porovnání verzí
(nastřel) |
m |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
− | |||
Tvorba scénáře, dramaturgie | Tvorba scénáře, dramaturgie | ||
Řádek 14: | Řádek 13: | ||
''MUDr.Robert Pleskot'' | ''MUDr.Robert Pleskot'' | ||
[[Kategorie:Obecně o výuce]] | [[Kategorie:Obecně o výuce]] | ||
+ | [[Kategorie:Zážitková pedagogika]] | ||
[[Kategorie:Bez korektury]] | [[Kategorie:Bez korektury]] |
Verze z 2. 1. 2012, 17:02
Tvorba scénáře, dramaturgie
Zážitek na kurzu =
- nácvik
- přerušení výkladu, zábava
- emoční vrchol, stress
Počítat s přípravou, odezněním, rozborem
Míru zážitku a tím i riziko simulace lze ovlivňovat jejími charakteristikami. Při tvorbě simulace a jejím zařazování do programu je nutno "nadávkovat" její emoční i odbornou náročnost. Faktory ovlivňující psychickou náročnost simulací jsou popsány na této stránce.
MUDr.Robert Pleskot