Diskuse:Hlavní strana: Porovnání verzí
(poz=´ámky) |
m |
||
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
+ | |||
rozvést "zkušenosti od roku 1996" | rozvést "zkušenosti od roku 1996" | ||
− | Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012. | + | Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012. |
− | SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot). | + | SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot). Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou. |
− | Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou. | ||
− | Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu. | + | Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu. Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích. Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny. Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui. |
− | Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích. | ||
− | Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny. | ||
− | Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui. | ||
− | + | |
Verze z 15. 12. 2020, 07:03
rozvést "zkušenosti od roku 1996"
Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012.
SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot). Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou.
Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu. Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích. Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny. Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui.