Diskuse:Hlavní strana: Porovnání verzí

Z Metodika ZDrSEM
Přejít na: navigace, hledání
(poz=´ámky)
m
Řádek 1: Řádek 1:
 +
 
rozvést "zkušenosti od roku 1996"
 
rozvést "zkušenosti od roku 1996"
  
Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012.  
+
Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012.
  
SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot).
+
SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot). Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou.
Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou.
 
  
Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu.  
+
Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu. Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích. Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny. Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui.
Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích.
 
Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny.  
 
Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui.
 
  
6
+
 

Verze z 15. 12. 2020, 07:03

rozvést "zkušenosti od roku 1996"

Pozor betaverze! Probíhá jazyková i odborná korektura. Termín dokončení včetně oponentury prosinec 2012.

SERVER METODIKA DOSUD OBSAHUJE NEOVĚŘENÉ INFORMACE, v případě pochybností nebo nesouhlasu se obraťe na adresu metodika@zdrsem.cz (MUDr.Robert Pleskot). Vítáme požnost spolupracovat na tomto projektu autorskou formou.

Poskytování první pomoci je činnost vyžadující sebedůvěru a rutinu. Výuka první pomoci tyto vlastnosti musí rozvíjet opakovaným tréninkem dovedností v emočně zatěžujících situacích. Použití zážitkových technik (scénářů, simulací) je nezbytnou podmínkou k rozvoji sebedůvěry a rutiny. Pouze student, který opakovaně použije dovednosti v předem neznámé cvičné situaci, bude tyto dovednosti schopen aplikovat ve skutečnostui.