Třetí krok -Rozhodni/rozmýšlej: Porovnání verzí
(Založena nová stránka s textem „ = Metodika = == Cíl tématu == Účastník získá představu, jak odlišit závažné a nezávažné stavy u lidí, kteří odpovídají a masivně ne…“) |
|||
Řádek 23: | Řádek 23: | ||
= Obsah = | = Obsah = | ||
+ | |||
== Osnova výkladu == | == Osnova výkladu == | ||
+ | |||
+ | *Kdy se dostávám do třetího kroku | ||
+ | *Rozhodnutí o adekvátním řešení situace | ||
+ | *Informace nutné k dobrému rozhodnutí a jak je získávat (ptej se, hledej, sleduj) | ||
== Výklad pro studenty == | == Výklad pro studenty == |
Verze z 15. 12. 2022, 21:11
Obsah
[skrýt]Metodika
Cíl tématu
Účastník získá představu, jak odlišit závažné a nezávažné stavy u lidí, kteří odpovídají a masivně nekrvácí.
U dlouhých a specifických kurzů (např. kurzy ZZA) je cílem zvládnutí správného vyptávání se a vyšetření.
Metodika a dramaturgie
Krátký úvod k tématům, která spadají do třetího kroku (vše, kde pacient odpovídá a masivně nekrvácí). Rozsah tohoto úvodu zcela zásadně závisí na typu a délce kurzu, u některých kurzů lze i zcela vynechat.
Interaktivní prvky/nácviky/simulace
V delších kurzech trénujeme jednotlivé dovednosti - vyptávání se a vyšetření.
Ptej se - půlka účastníků figuruje a vzpomene si na nějaký stav, kdy jim vůbec nebylo dobře (může být otrava z jídla, zánět čehokoli, ráno po alkoholovém večírku, dehydratace, vyčerpání...). Zadáme okolnosti, rámec - např. jste na táboře, přijel tam dnes nový vedoucí, vypadá, že mu není dobře... a zasahující si rozeberou figuranty 1:1 a mají za úkol se jich vyptat a zjistit, co nejvíce důležitých věcí.
Pasti
časová náročnost tématu
Obsah
Osnova výkladu
- Kdy se dostávám do třetího kroku
- Rozhodnutí o adekvátním řešení situace
- Informace nutné k dobrému rozhodnutí a jak je získávat (ptej se, hledej, sleduj)
Výklad pro studenty
Shrnutí
Časté lstivé otázky studentů