Diskuse:Volání tísňové linky
Obsah
Lampy
- čísla lamp jsou na mapách stále nedostatečně značena --DRobert 19. 4. 2012, 10:09 (CEST)
- V Praze už fungují několik let bezchybně, nevím jak v ostatních městech --DRobert (diskuse) 20. 8. 2019, 10:50 (CEST)
Různé
- 800 888 155 "první zdravotnická poradenská služba při záchranné službě v České republice" Funguje jako doplňková součást zdravotnického operačního střediska SČK. Domnívám se (ověřím u Fraňka), že podobnou službu dělá samotná dispečerka třeba v Praze. je třeba vyšší personální obsazení.--DRobert (diskuse) 22. 11. 2020, 08:08 (+03)
Text Ondřeje Fraňka v manuálu PPP ke zpracování
Informace Marky Dominiky 2022 ke zpracování
na google dokumentu vnitřního vzdělávání ODKAZ?????--DRobert (diskuse) 8. 12. 2024, 15:08 (+03)
Na žádost Marky odstrněna část
Nerudné dispečerky?
- asi třetina rozhovorů na tísňových linkách jsou tzv. "krátké hovory". Je to nejčastěji jednovětá výzva k oralnímu sexu s vulgárním oslovením dispečerky. „Vy*** mi, ty p***!“
Poznámky z Fraňka 2024
ZOS dostává informace z různých databází/systémů, které ale nemusí být přesné
Například:
- DLOC - lokalizace na základě posledního volání - cca 10 min po ukončení volání je mobil dosud lokalizován - lze se obrátit na správné operační středisko (?volání na hranicích krajů?)
- EPOS - databáze bydlišť handicapovaných